четвъртък, 8 януари 2015 г.

Лек за рак от Людмила Илиева

Людмила Илиева Здравейте Данка.Аз не съм боледувала от рак, но майка ми и баба ми починаха от рак на гърдата , баща ми почина от рак на белия дроб , вуйчо ми почина от рак на простатата. За това не искам да Ви плаша, но ако искате да се излекувате и да живеете дълго, зарежете всички болници, всички химио- и лъчетерапии. Ще ви напиша рецептата , която меизлекува от миома , анемия ,която бях получила поради големите кръвотечения от миомата и хепатит С, който ми откриха случайно. Същата рецепта служи за лечение на болни от рак, а който не е болен може да я взема профилактично.350 гр. листа от 3 годишно алое , 500гр. чист пчелен мед купен от село и 6 супени лъжици качествено уиски.Преди да се наберат листата от алоето то трябва поне 3 дни да не се полива. Листата не се мият , а само се избърсват с влажна кърпа, нарязват се на парчета и се смилат в блендер заедно с уискито, прибавя се и медът и сесмила , докато се получи еднородна смес, която се съхранява в хладилник в стъклен буркан.От тази смес се взима по една супена лъжица сутрин , обед и вечер 1 час преди ядене. Вечер преди лягане се пие по една таблетка антиоксидант- продават най-различни в аптеката.На мен ми бяха нужни две дози, но на Вас може да ви се наложи да си направите повече пъти.Много е важно да се взима от сместа точно 1 час преди ядене и да не се пропуска, за това аз си навивах джиесема.След като вземах по една супена лъжица от сместа аз изпивах по една чаша чешмяна вода , защото иначе е доста горчиво.Алоето си го купих от женския пазар в София , но в повечето цветарски магазини продават .Когато се излекувате, разпространявайте тази рецепта , защото много хора имат нужда .Успех !!! И не се отказвайте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА