понеделник, 30 май 2016 г.

Прополисов екстракт в етанол при мишки , носещи Ерлих карцином.

"Antitum орален ефект на етанолов екстракт от прополис (ПЕЕ), който demostrated в зрели мишки-носещи Ерлих карцином. Процент на оцеляване след лечение ЕООС какво в сравнение с на блеомицин, дава самостоятелно или в комбинация на всеки два дни в продължение на 36 дни и следвайте изд нагоре в продължение на 14 дни. Степента на преживяемост на 50 дни, което 55% след ПЕЕ и 40% след блеомицин, докато всички мишките-, лекувани с комбинация ЕООС + блеомицин demostrated-кратък оцеляване, отколкото контролите. Заключението е, направих докато ин виво активност на блеомицин се намалява в присъствието на инхибитори на цитохром с редуктазата (likesome на компонентите на ПЕЕ са), на противотуморна собственост на ПЕЕ в tumored животинския модел на учил е значителен и траен. "

* превод Google преводач , възможни са неточности , четете в оригинал тук : http://www.degruyter.com/view/j/znc.1989.44.issue-11-12/znc-1989-11-1231/znc-1989-11-1231.xml


1 коментар:


  1. искам да информирам обществеността как се излекувах от (ЖИВОТА СИМПЛЕКС ВИРУС) от жрицата карачи, посетих различни болници, но ми дадоха списък с лекарства като Фамвир, Зовиракс и Валтрекс, което е много скъпо за лечение на симптомите и никога не ме излекува , Разглеждах в интернет, търсейки лекарство срещу херпес и видях коментар на хора, които говорят как свещеничката карачи ги излекува. Аз я изпращам по пощата и тя ми изпраща билково лекарство, което взех и то сериозно работеше за мен, аз съм свободен човек сега без проблем, херпесният ми резултат излезе отрицателен. Моля се за вас жрица карачи, тук изпращайте вашите данни на жрицата карачи чрез princetesskarachi@gmail.com, за да излекувате вашите

    ОтговорИзтриване

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА