четвъртък, 12 април 2018 г.

ЛЕЧЕНИЕ С ГАЗ ОТ Д. Г.

Дестилираната газ и моя милост 

„Когато чух за болестта - не знаех къде се намирам...Нормално и естествено....Не знаех откъде да започна, какво да започна...Една от първите, които ми подаде ръка бе леля Цецка. Наша много близка, която бе в ремисия от рак на гърдата. Каза ми да пия билки и газ до химиотерапията.  Даде ми някаква информация за газта - различни случаи на излекувани, за самата газ. Признавам си - в този момент ни най-малко знаех как мирише газта и какво ме очаква. Но Цецка бе настоятелна. Нямаше 5-6 при нея. За да не се откажа - каза, че тя ще ми направи газта. Само това ми каза, че пречиствала лимфата. И нали при мен е лимфом - НХЛ - аз веднага се съгласих.....Чрез друга обща позната намери газ. Тя самата за себе си е пила газ и знаеше каква да вземе и как да я направи. Не съм се усъмнила и грам. Просто ѝ се доверих на 100%. Сигурно и отрова да ми бе дала - и това щях да изпия. Мъж ми трябваше да вземе само филтърна хартия и активен въглен. И така в един момент аз вече имах готова газ за пиене. Да, ама не. Това е било гадно, отвратително, миризливо. Чак сега Цецка ми каза, че цялата ѝ къща миришела на газ, вкл. и тя, когато я пиела. Като се сбуждах към 4ч. - се стараех тогава да пия газта - докато домочадието не е станало и максимално да ги предпазя от миризмата и моя вид на отвращение. Не знам какво ми е казала Цецка, не знам и аз какво съм разбрала, не знам и каква е дозата.....Но пиех по 1 с.л. газ всяка сутрин. Щом Цецка казваше, че ще ме спаси от разсейки и е за прочистване - ще я пия. Най-трудното, най-отвратителното за деня бе пиенето на тази газ. Но я пиех стриктно, не пропусках. Запушвах носа и пиех. После пиех и мъничко водичка. И след 30-40мин. идваше блаженството - да си измия зъбите. 
Свърших дозата, която Цецка ми бе направила. Снабди ни вече тя с нова газ. Увлечени от мен - други познати решиха да опитат и техния баща да пие газ. По едно и също време и на двамата ни откриха болестта. Та...точно тези познати направиха втората газ. От нас, естествено, заплащането на газта и другите консумативи. Пак получих газта, готова, направена. При мен имаше тумор в сливиците. Той се увеличаваше. Там и щипеше ужасно, вкл. и когато пиех вода. Та втория път пих газ докато гърлото ми позволяваше. Трудно ми беше, ревах и пиех. 
Така някъде около 4 месеца пих газ....По 1 с.л.
Съжалявам, че не мога да кажа как се прави. Само знам, че я купиха от Топливо. Цецка гарантираше за качеството и правилната направа. Аз чак след известно време започнах да се интересувам по-подробно за алтернативни методи. Но тогава бях толкова объркана, а и в много лошо физическо състояние - че се доверявах на всеки, каквото ми каже от приятелите и най-стриктно пиех всичко! Не знам колко ми е помогнала газта, тя просто бе една от най-гадните и миризливи брънки в пътя към успеха. Пътя към победата не винаги мирише на рози! Но победата е най-сладкото и най-благоуханното цвете! Да го пазим, да се грижим за него и да го поддържаме винаги! Бъдете здрави!
пп. Поста го пиша по молба на Деси Георгиева Иванова
ппп. Поста го пиша и в знак на дълбокото ми уважение към Цецка, една невероятна жена, която ми е давала толкова пъти сили да продължа напред, но която за съжаление изгуби битката..... “
                               ******************************************
Д. Г. -  Пих хума, компреси хума, химиотерапия, Ламинин, сребърна вода, алкална вода, сок бъз, чай невен, много, много цвекло и моркови, отвара от чесън, вит.Б17, Герисан, тройчатка, гладолечение по Бройс - това след химиотерапия, разни билки за пречистване на кръвта от Цонка Даскалова, спори рейши....пропускам със сигурност нещо.... Два пъти гладолечение правих по Бройс, клизми само 1 път правих - 5дни поред... с лимон
                              ******************************************
Д. Г. -   Диагнозата ми бе НХЛ, дифузен Б-едроклетъчен на тонзила, 4 стадий. Химия - 8 вливки. Изследванията ми са били в норма, вкл. и туморния маркер. Както преди химията, така и по време на химията, така и след нея..... На 13.11.2014г. един доктор УНГ ми каза, че имам злокачествен тумор, на 17.11.2014г. ми взеха в СБАЛО - Дървеница първата биопсия. На 22.12.2014г. излезе отрицателния резултат. На 5.1.2015г. ми взеха втората - на 7.2.2015г. излезе положителния резултат за лимфом.  Водя се в ремисия от 2015г.
                               ******************************************
Д. Г. -  Споделям моя опит...Газта бе част от цялото. Не съм залагала само на нея...Горе в коментар писах и какво още съм правила....Така стана, че с газта започнах....След това надграждах.....Газта и соковете с цвекло и моркови просто бяха първите. Докато минаваше нещо през гърлото ми - пиех. Около 4 месеца....После започнах химия. .Близо 4 месеца пиех по 1 с.л., сутрин, на гладно. Ами като излезе първата биопсия и уж нямах рак - спрях да пия газта. Но като решиха да ми вземат втората биопсия - пак започнах. И като започнах втория път – я пиех  без почивка. И после нищо не пиех и не ядях. Поне 30 мин. 
Смятам, че си има своето добро място газта и всичко останало, защото бях доволна, че започвам с добри кръвни резултати химията. Тогава това ми стигаше. Вярвах, че съм на прав път и че ще имам успех. Не стоях пасивна, а правих нещо за себе си. Това ми помогна много! Психически! Плюс това.....Две биопсии ми правиха....Първата беше отрицателна. Резултата от нея чаках над 1 месец. Втората - също над 1 месец чаках, тя вече даде положителен резултат за лимфом. Та....това чакане и тази неизвестност ме побъркваше.....Правенето на нещо ми помагаше психически за да не изляза от релси....Ако искате ми се смейте - но вярвах, че с всяка лъжица газ аз помагам на лимфата ми да стане по-чиста....Не знам дали е така, но вярвах, че се боря! И това ми даваше сили!


N.B. Информацията е споделен личен опит и нека не се счита за препоръка за лечение ! 
ФБ ГРУПА : АЛТЕРНАТИВНИ МЕТОДИ ПРИ ДИАГНОЗА РАК 
https://www.facebook.com/groups/1983137001969845/permalink/2012302879053257/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА