четвъртък, 12 април 2018 г.

Будвиг протокол от Ива


ИВА:   Започвам деня си със зелев сок, за който научих от протокола. След известно време хапвам "мюслито", което е описано в него. Може нещо малко, ако не Ви е достатъчно, но на мен ми стига.Около 10-11ч пия сок ,в основата, на които са зеленчуци. По време на химия не съм приемала никакви имуностимуланти/като чесън, джинджър, куркума, портокали, лимони и тн/ За мен това е грешка на повечето хора, които избират химия и добавят, и тях. Вече слагам по едно малко парченце джинджър... Иначе основно бе - цвекло, моркови и ябълка, или круша за малко вкус. По обед ям салата. След около час -два второ мюсли тип десерт, като обикновено го хапвам на сладолед. Следобедно хапвам ядки/киснати, сурови, без сол/ Сок от плодове, като за основа по протокол се ползва папая /не съм взимала досега/, ананас, грозде. В сезона ползвах много грозде. Сега си взимам един ананас и го деля на 4 приема. Добавям друг плод за обем и витамини, вече добавям и портокали. В него се слагат две лъжици прясно смляно ленено семе. Вечер основно хапвам супи. Протоколът препоръчва още доста практики като сутрешни душове, мазане с ленено масло, не ядене след 6ч вечер, медитация, физическа активност. Основан е на вегетариански тип ядене, като млечните продукти са основно за направа на "мюслитата" Аз бях спряла и глутена, така бях решила , но след много четене, го върнах. Сега ям само ако е с домашен квас, направен вкъщи. Протоколът в без захар, олио , различно от кокосово и ленено. Протоколът е тежък, но здравето е работа, и аз съм готова да го правя всеки ден, за да съм тук поне още един ден сред хората, които обичам. Поради тази причина започнах и влог, за да раказвам какво открих и научих, през този тежък период за мен. Ако се интересувате ще ви дам линкове. Имам 3 клипчета, досега в първото- разказвам историята си, второто е за кислелото зеле , третото са 3 от любимите ми супи, които ям по протокола. Също мога да ви дам линкове за "мюслито", повечето хора не го правят правилно. Имам две от книгите,написани от учениците на Будвиг, те са админи в група, имам ли въпроси се допитвам до тях. Много съм им благодарна, защото едно е да чете суха информация, друго е ако има кой да ти помогне, като не разбираш нещо. Също мога да дам линк, който обяснява основите на протокола и за самата Будвиг. Но е на английски. Ако някой реши да започне протокола съм готова да помогна. Отне ми няколко месеца да открия правилните съставки и правих много грешки, за които никои не ти казва. Аз започнах опитите си май-юни, а реално минах на протокола Август. Бих помогнала на всеки, затова започнах и да снимам нещата. Кажете, кое искате да Ви пратя и ще го направя. Желая успех на всички и много здраве. Но искрено вярвам , че ако начина на живот е без промяна, няма да има и ралзика в резултатите. Успех!


ВИДЕОТО НА ИВА (тя е българка, но видеото е на английски език ) Субтитрите се включват долу в дясно от СС бутона . 



Видео за ползите от киселото зеле


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА