събота, 17 декември 2016 г.

Илачи при разболяване тип настинка и грип

В сезона на зимните неразположения сме и искам да споделя с какво се лекувам при първи симптоми. Със същото се лекувам и при летни симптоми 😀 . Не искам да дърпам дявола за опашката, но от както редовно тренирам, постепенно намаляха гнойните ангини, а от почти 4 години не съм имала гнойна ангина!


Това за мен е невероятно постижение, защото 2-3 пъти годишно имах гнойна ангина, която преминаваше в тотално запушване на носа и страаашни сополи (като вода, гъсти, цветни, нищо не ми се спестяваше). Ходех с капки за нос в чантата и след всяко запушване на носа се пристрастявах към тях и ми трябваше по 1 месец да ги откажа. Беше кошмарен период. Тогава разбрах, че единственото, което искам е да съм здрава!
Мисля, че тренировките и храненето ми помогнаха да съм по-здрава, също това, че спрях да ходя на работа в офис тип отворено пространство, където от 40 души винаги имаше някой болен. В съчетание със слабия ми имунитет, постоянното излагане на вируси ме разболяваше много често.
Това вече е в миналото.
Помня кога беше преломният момент, защото беше много стресиращо за мен. Февруари 2010 година бях планирала екскурзия с родителите ми до Истанбул, а през април до Барселона (баща ми е футболен фен и имахме билети за мач на Camp Nou).
От декември 2009 започнаха една гнойна ангина, втора гнойна ангина… В началото на февруари 2010 година се чувствах много зле – зверски запушен нос, постоянно се ослушвах гърлото ми добре ли е, дали пак не ми дращи, светех си с лампа в гърлото дали има бели налепи по сливиците (със седмици си живеех с тях, особено след като отказвах да пия антибиотик за ужас на личната ми лекарка; и да го пиех все тая, минаваше ми докато го пия и след 3 седмици пак налепи …).
Точно преди екскурзията до Истанбул отново бях с нос и гърло, много се ядосах (беше ме страх да пътувам..), изхвърлих всички капки и мазила за нос. Изхвърлих всички смучещи неща за гърло – навсякъде имах опаковка от нещо – в колата, в чантата, в джоба на якето … Защото гърлото ме хващаше често.
Носът ми беше зверски запушен, даже капки като сложех не можеха да влязат и да подействат. От запушения нос имах чувството, че имам огромна глава, сякаш раздут балон. Не можех да спя и това ме правеше раздразнителна, в лошо настроение … Загубих си гласа за 1 седмица (много лесно си губех гласа, даже и сега, ако дълго време говоря, усещам, че започва да спада). Ужасен период, чак 4 години след това не ме е страх да си го спомнян.
Реших, че ако трябва ще се мре, но няма да пия повече нищо и няма да си пъхна нищо в носа! Бях много категорична, обхвана ме еуфория и решимост (налудничава, да живее лудостта!).
Звъннах на личната ми лекарка и й казах, че искам лекар уши нос гърло – добър и да не ми предписва лекарства. Явно съм звучала много налудничаво, защото веднага ми даде координати на лекар във ВМА София (не помня името му 🙁 ). Отидох там, зачаках опашка. Дойде ми реда – влизам и от вратата започвам „Няма да пия никакви лекарства, не мога да дишам, така съм от много време, лекарствата не ми помагат, няма да пия лекарства…“ повтарям едно и също и не давам да се обади, че може да каже нещо за лекарства 😀 .
Човекът ме видя, че съм отчаяна, но категорична. Успокои ме, прегледа ме и каза, че нямам механични повреди и че ще ми предпише лекарства, които са народни, билкови рецепти, които някой се е сетил да опакова като продукти.
Мислех, че ме работи, за да пия лекарства, но взех рецептата и така попаднах на:
Анисол капсули на доктор Тайс. Прочетох, че съдържа само анасоново масло (и помощни вещества, но не беше страшно на фона на всичко, с което се бях тъпкала). 5 дни пих 3 пъти на ден по 1.

Следващите 5 дни 2 пъти на ден по 1 капсула ГелоМиртол– екстракт от евкалипт. След като приема хапчето се чувствам като коала 🙂

Обаче това, което ми помогна да устоя бяха лентички за хъркане. Искам да дам Нобелова награда на този, който ги е изсмилил! Благодаря на този човек от цялото си сърце. Само, този който не е можел да диша с дни и нощи ще ме разбере. Лентичките против хъркане според мен са новите капки за нос. Представляват лепенка, на която има твърда пластмасова пластина.

Като залепиш лепенката на двете ноздри през носа, лентата се опитва да се разгъне навън и така разширява носа механично, така че надутата лигавица вече не се допира до стените на носа и се процежда въздух! Гениално! Супер простичко! Единственият недостатък е, че не може да се ползват повече от 12 часа, но за мен беше достатъчно, защото можех да спя!
С анасона и лентичките започнах да се чувствам добре, повярвах си, че мога да се справя сама (без лекарства)! Заминах за Истанбул с отпушен нос, не ме болеше гърлото, само зверси сополи имах. Реки от сополи, ама много, на всеки 20 минути вадех страаашни количества. Откъде идваше всичко това, как се побираше в носа ми?
И така днес вече се чувствам силна. Ако дойде неразположение го посрещам със сила и без страх. Приемам го като изпитание, което трябва да премина. Обаче от началото на 2010 няма гнойни ангини 🙂
Започнах да чета много, ама мноооого. Така открих ензимите Serrazimes (на Now Foods) – гаргара с тях при първи симптоми на дращене по гърлото ме държеше далече от гнойната ангина.

Разтварях 3 капсули в чаша вода. С малки глътки правех гаргара на гърлото и цялата уста. Представях си армия от ензими, която изяжда бактериите по сливиците и устата. Дали от ензимите, дали от визуализацията и вярата ми, това ми помагаше винаги да не се стигне до налепи. За 2-3 дни ми минаваше дращенето.
Имах период, в който не ходех никъде без тези ензими, при всяко пътуване бяха в куфара ми! Не мога да се сетя кога спрях да разчитам на тях и вече не ги нося с мен. Даже за снимката се чудех дали имам останала опаковка (с изтекъл срок на годност е, може би от 2 години не ги използвам).
Текущите ми илачи при първи симптоми на неразположение:
Ашваганда на прах (Индийски женшен). 2 пъти на ден на гладно по 1 равна 1 ч.л. сутрин и преди вечеря. На опаковката пише да не се приема от бременни.
През деня пия чай:
Куркума – 1 равна с.л. заливам с вряла вода в 1 чаша – не повече от 2 такива чая на ден. Куркумата не трябва да се приема повече от 4 дни. Гадничко е на вкус 😉
Джинджифил – настъргвам 2 см и заливам с вряла вода, ужасно е люто и по този начин на обичам джинджифил. Обичам да готвя с него.
Анасон – продава се в билкови и нормалните аптеки, варя си чай
Лайка
Когато усетя неразположение почти не ям. Някой плод/зеленчук за енергия и много течности. Най-много витамин C има в магданоза, червената чушка и кивито – трите могат да станат на салата с лимонов сок.

Източник : fitnesinstruktor.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА