събота, 18 март 2017 г.

Naltrexone


Извадки от коментари на членове от ФБ групата Алтернативни методи за лечение на тежки заболявания . 
Коментарите са копирани без имена , тъй като групата не е публична .   - темата тук - https://www.facebook.com/groups/227018440803888/permalink/689866331185761/


Има някакъв лекар от Мексико или Боливия във Варна ,който го ползва-лекува хора с него .Още по-ефикасен е с алфалипоева киселина.Аз го поръчах от един израелски сайт,не е много скъпо.Но си трябва време ,за да подейства.Не можах да го използвам при майка ми ,защото нямахме време ,а и давах още 100неща.Наистина не може всичко.Даже според мен неутрализира масло от канабис,защото в големи дози е лекарство за наркомани.

Един приятел се лекува от Хашимото и паник атаки .Вечр не пие никакви др лекарства -добре се повлиява.Но двете болести са различни.

В интегративната клиника в София се прилага налтрексон в малки дози заедно с други добавки...но не може да се ползва заедно с масло от коноп...пих го около три месеца..не съм видяла да има ефект..но при всеки е различно.спрях и предпетохй маслото...

В клиниката ми казаха че няма проблем да се взимат заедно. Във форумите за LDN също питах и те са на мнение че е ОК. Аз пия маслото около 2ч преди LDN.

Да, един френски лекар, др.Шварц, говори за него. Казва, че дозата трябва да е под 5мг, идеално 4,5мг. Според него ефекта идва от това, че благодарение на него в тумора навлиза по-малко глюкоза. По подобен начин действа и метформина, но там дозата трябва да е висока. Споменава също за дигоксин, с който обаче трябва да се внимава при проблеми със сърцето.

Принципът е по-скоро друг.Той подтиска работата някакъв център в мозъка и после той почва да работи на тройни обороти и да убива лошите клетки.Затова се пие вечер около десет,защото тогава се произвеждал този хормон ,който се притиска.Вече съм забравила кое точно беше ,но в общи линии.

Аз го пия LDN от януари. В частната клиника кадето ми го изписват казаха че при него видим резултат ще има след 2-3 месеца. Правя иследвания всеки месец като първото беше преди да го почна ....първия месец нямаше разлика за размера на тумора дори се беше увеличил ( което и е притесняващо и не , защото казват че като му въздейства образованието се увеличава , но след втория месец размера падна с 8 мм. Пие се по 4 мг. вечер минимум 2 ч. след храна и след него не се яде нищо за да действа. Аз имам и Хашимото и с приема на LDN се подобрих. Бяха ми изписали хормони които вече не пия. Аз съм много доволна, но знам че се пие с години. Във yahoo има LDN група в която се коментира много ползите при рак. Пия го вечер като преди няколко седмици започнах и да взимам масло от канабис за което още нямам наблюдения. Взимам малки дози за да свикна с него, но не се чувствам добре . Не очаквам и резултат защото не съм почнала цялата доза за дена аз вземам капсули. За LDN трябва да се внимава от къде е купен че има много фалшиви.
LDN е разработен за алкохолици и наркомани по принцип, но се оказало че много добре действа на раково болни.

Тук има и описани случай на хора които са го ползвали. Също на кои видове рак действа. LDN е разработен за алкохолици и наркомани по принцип, но се оказало че много добре действа на раково . болни. взимам от ракова клиника в Торонто.  Също пия метформин , взет от аптека също е в неоригинална опаковка на бройка .  http://www.lowdosenaltrexone.org/ldn_and_cancer.htm


Ние също пием метформин. Засега сме на 2 грама/ден. Следим захарта и другите стойности и мислим да достигнем 3грама, макар че се носят някакви слухове колко вреден бил. Не знам дали повече от 3 е разумно. Вие по колко пиете?

Аз почнах с половин таблетка като една е 500мг. И след седмица го увеличих на цяла, но за по сигурно искам да погледна схемата за да не Ви подведа.
Да постепенно започнахме и ние, но не знам до колко би било разумно да се достигне. Благодаря.


Аз го пия както пише на опаковката три пъти на ден по 500мг.

Шварц изучава и използва метаболичния метод, може би затова това с глюкозата го интересува най-вече. Тук има малко инфо на английски за алфалипоевата киселина + хидроксицитрат, които той използва. Интересно е.http://ar.iiarjournals.org/content/34/2/973.full Налтрексона той го внася като засилване на ефекта, но е обяснено по-ясно в книгата му. Ние също пием сто неща, от които и алфалипоева + хидроксицитрат. Но имайки предвид всичко останало затова и още не сме проучила и това, но вероятно би било добре...



Въпросът е да се намери по <5мг. И да не е с удължено действие.

Аз вземам налтрексон от аптека в София..правят го по поръчка...пиех по 4мг...за месец е около 21лв.."Любен Каравелов18..дано да не бъркам.  Ето телефон 029530583...за аптеката в София..от там го правят в капсулки на 4мг. или по рецептата както е препоръчал лек лекар...


Притежател на разрешението за употреба:

Torrex Pharma GmbH, Австрия.

Производител:

Bristol-Myers Squibb, Франция.


Още за РЕВИА табл. 50 мг. * 28 BMS (REVIA NALTREXONE tabl. 50 mg. * 28), цена и информация от Framar.bg: http://apteka.framar.bg/30002838/%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB-50-%D0%BC%D0%B3-28-bms

https://www.efarma.nl/pages/search.asp?QR=naltrexon&ViewPref=List

https://luckylosing.com/2012/10/30/naltrexone-implants-backed-by-zealotry-but-not-evidence/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА