четвъртък, 5 март 2015 г.

Рецепта при ГРИП и КАШЛИЦА на билкаря МИХАИЛ СТОЙЧЕВ

"Здравейте,
Искам да споделя една рецепта за лекуване на грип , кашлица , настинка, рецепта № 2 .Лекувам вече 7 години цялото си семейство.
Много е ефикасна и не използвам антибиотици . Тя сваля и температурата. Рецептата е на билкаря Михайл Стойчев, а билките си набавям от магазина за билки.
Ще се радвам ако ми се доверите и изпробвате рецептата за да се уверите сами от ефекта ."
Добринка Терзийска това ще рече ,че от трите билки се вземат по едно пакетче, но да са еднакви грамажи.Аз си правя сутрин от чая за цял ден и го държа в хладилника,преди да го пия леко го затоплям.Когато съм много зле първият ден пия двойна доза.За деца до 5 години дозата е 1/2 .В рецептата се казва да си пие с билката ,но аз си го прецеждам.Ако нещо не ви е ясно пишете ми.
 Добринка Терзийска да точно както го описват,залива се със студена вода ври 2-3 минути и се запарва 30 минути.За целият ден 3-4 чаши си правя сутрин .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 !!!  ВНИМАНИЕ - БИЛКАТА ДРАКА Е СИЛНО ОТРОВНА И ДОЗИРАНЕТО СЛЕДВА ДА Е МНОГО ТОЧНО . АЗ ЛИЧНО НЕ БИХ ДАВАЛА НА МАЛКО ДЕТЕ без консултация с фитотерапевт !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Книгата се казва 21 ИЗПИТАНИ РЕЦЕПТИ на Михаил Стойчев
 I-18492
СТОЙЧЕВ, Михаил
[ДВАДЕСЕТ и една] 21 изпитани рецепти / Михаил Стойчев. - София : Феномен,
1992. - 31 с.. ; 13 см
Офс. изд.. -
5 000 тир
4.90 лв.
615.322(083.1) +
С82
6390 /93
Номер на БО в БД - 17474











1 коментар:

  1. Само 5 рецепти липсват.Ако някой има книжката, би било хубаво да ги качи,моля!

    ОтговорИзтриване

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА