сряда, 10 февруари 2016 г.

Жена с тумор в мозъка се подобрява от билката дебелец.

Тези дни си споделихме много рецепти. Мисля, че е дошло време да си споделяме за добри билколечители и такива, които се занимават с алтернативни методи на лечение. Аз ще започна първа, защото от близо месец съм свидетел на нещо, което наистина ме изненада много приятно. Моя приятелка от блога го закъса много яко в края на миналата година. Постъпи в болница, където й откриха рак на мозъка и отказаха да я оперират, защото бил на място, с ограничен достъп. Била е в състояние близко до кома, неподвижна и говореща единични думи. В един такъв момент си е спомнила за мен и е накарала дъщеря си да ми пише и да ме помоли за помощ. Знаете, аз никога не съм твърдяла, че съм лечител и направо се хванах за главата. Тя е от гр. Хасково и препоръчах на дъщеря й да се свърже с г-н Васил Дамянов от гр.Ст.Загора. Тя се е свързала с него и след като е взела майка си с колата, направо са отишли там. Това се случи през януари, ден преди да падне големия сняг и слава богу, че е така. Дамянов е завел дъщеря й извън Ст.Загора на място, където са успели да набрат някой от лечебните видове дебелец, после й дал извлек от златен коре, Чародейник и напътствия за лечение. От тогава често си говоря с нея по телефона и всеки път ми разказва, как майка й става все по-добре. В началото беше, как започва да спада отокът й на едната ръка, после как той изчезва напълно, започва да движи едната ръка и единият крак....започва да се върти в кревата..започва да говори цели изречения, идва в съзнание и започва да плаче, осъзнавайки състоянието си... и трудно спи през нощта...успокоява се и започва да наддава килограми, увисналата кожа се опъва. Днес ми каза, как вече седи спокойно в седнало състояние и с помощ вече се изправя права, питала кога ще дават на печат новата й стихосбирка и какво име са измислили за нея. Изпитала е най-после глад и си е хапнала добре, след което е поискала да се разхожда в центъра на Хасково. Да кажа само, че освен лечението на В.Дамянов й прилагат билковите чайчета на В.Бошнаков, който ги публикува наскоро като свой сполучлив опит в лечението на рак по метода на Бройс. Дават й чай от маточина, който Бройс препоръчва при тумори. И така тя става все по-добре, а нашата медицина я изписа като ненадежден случай и я остави да си умре в къщи. Нейният съпруг и дъщеря й са неотлъчно до нея, нямам представа как издържат физически и финансово, но за мен те са герои. А жената си заслужава усилията, направо е магнетична, тя е една от тези, заради които започнах да публикувам в блог.бг. Тя миналата година навърши 60 г., а душата й е млада и добра. Молете се за нея, дано да види бял ден и да се порадва на мъж, дъщеря и внуци.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА