понеделник, 6 март 2017 г.

Туберколоза

" Сун Хан -  Три пресни яйца до два дни снесени, измиват се добре и се слагат във буркан, залива се с прясно изискани лимони и се захлупват с капачката!
Оставя се буркана на светло но не много топло от слънцето!
След около две седмици, черупката се е разтворила и се вижда ципата, това е готово да се допълни със същия обем от мед 🍯, разбърква се добре и се взима по три лъжици супени сутрин обяд и вечер!
Някои слагат и счукан чесън, но в дървена гаванка, ти преценяваш дали искаш?

Няма да изреждам, какви неща лекува от туберкулоза до тежка фирма на бронхопневмония!
Чесъна е в допълнение, ако има болезнена кашлица, както и подчертани хрипове!
Тази рецепта е много стара, единственото нещо е да не пукнеш яйцата, до като станат готови за миксиране!
Още нещо, след употреба на тази рецепта имаш много сили, скоро една съседка я прави и не пожела да я пие, луда работа с тия антибиотици!
Аз и жена ми направо го унищожихме буркана за три дни, дишането става по - дълбоко, аз съм като фабрика с тия цигари!
Рецептата лекува, туберкулоза, магарешка кашлица, тежка форма на бронхопневмония и белодробни проблеми, засилва дишането и стопира всякакви белодробни възпаления!
Времето за приготвяне е малко забавящо, но си заслужава!
Придобива се апетит, пак след белодробни проблеми!
За туберкулоза има много ефикасни средства, които помагат, паралелно с тази рецепта!
Лимона е в основата да бори абцеса, меда довършва което е останало и загрява там където е бил процеса на възпалението, яйцето обновява средата, в първоначалното състояние и е като балсам на поразените части, вероятно каверните, те са като канали в белия дроб, местата се капсулират с калция и не се дава възможност, за рецидив, а чесъна е за облекчаване на бикезнените хрипове, които обикновено са налични!


===============================================================
Reni Malinova Истина е аз отцелях и съм живият пример благодарение на тази рецепта,отварата от борови връхчета и воден извлек на прополис.Вече ще станат 23год от тежката форма на белодробна туберкулоза с две каверни и туберкулоза на лимфните възли остана една лека фиброза,но рецидив не съм получавала.
 При квантафероноф тест излиза латентна форма,но е обяснимо че в лимфите си дремят някои гадини(ама с чига ще им видя сметката).А иначе мантуто е отрицателно.От туберкулозата се измъкнах ама ме сграбчи Бехтеревия и лекарствено индуцирания Лупус (от стрептомицина с който са ме лекували за туберкулозата)

================================================================
Roumen Yanakiev -   Има една българска гъба, която убива туберкулозните бактерии за нула време, а друга...кучешката тения.Чагата за туберкулоза.....ама е пробжано за сега само с българска в лабораторни условия. За тенията- червена мухоморка  "


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Нашата страница във Фейсбук

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА

УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА
УНИЩОЖЕНИЕ НА ТУМОР -СХЕМА